Albero Artesanos participa en el Melting Point

29, May 2023 | Cultura y ocio, sensibilización

El Centre Ocupacional Doctora María Huertas, i en concret el grup d’avançat, participarà amb l’exposició “Campanula” en el ‘Melting Point’, una trobada internacional de joieria, organitzada per la Escola Superior de Disseny de València (EASD).
El conjunt d’exposicions reunirà creadores i creadors en l’àmbit de la joieria contemporània des del 27 d’abril fins al 28 de maig.
D’altra banda, les nostres joieres Marie i Anabell, i al seu torn responsables del grup avançat, també participaran a títol individual amb obra pròpia.

El Centro Ocupacional Doctora María Huertas, y en concreto el grupo de avanzado, participará con la exposición “Campanula” en el ‘Melting Point’, un encuentro internacional de joyería, organizado por la Escola Superior de Disseny de València (EASD).
El conjunto de exposiciones reunirá a creadoras y creadores en el ámbito de la joyería contemporánea desde el 27 de abril hasta el 28 de mayo.
Por otra parte, nuestras joyeras, y a su vez responsables del grupo avanzado, también participarán a título individual con obra propia.